''CherryLiipGloss''





Hej!

Välkommen till min nya blogg ''CherryLiipGloss'' min förra var ingen bra och bloggade aldrig så det fick bli en ny och ska försöka blogga nu varje dag :)
Jag ska skriva om min vardag , lite make up tips och massa annat som jag kommer på.

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på min syster så vi kan gå och äta lunch
''ThaiBuffe''
Sen så ska vi bara chilla på kontoret och vänta tills kl blir 3 så vi kan få åka till stan.
Vi ska på julmarknad i Kungsträdgården lite julmys :)

Ganska kallt idag så vi får se hur länge vi kan stå ut med kylan ..
Sen så ska vi åka hem och bara ta det lungt ...

bloggar mer senare nog när jag är hemma eller när jag har ätit klart :)

bye bye!

''CherryLiipGloss''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0