8 december 2009

Namaste Allihopa!

4 dagar sen jag inte skrev.

Börjar skriva lite om Lördagen, min lördag började med att jag vaknade 9:30 (ungefär) sen åt jag frukost och kollade på HSM2 på (disneychannel) efter det började jag städa vardagsrummet.. sen, köket och sist mitt rum som var heeeel ostädad men nu är den iallafall städad.
Sen runt 14:35 blev jag hungrig så jag fixade fiskpinnar med potatis och exakt när jag skulle börja äta så ringde min ''Svärmor'' och sa att jag skulle börja gå mot pendeltåget för hon skulle ta den vid spånga snart .. så då fick jag lämna min mat i  ugnen och springa ner till stationen och när jag var halvvägs så kom jag på att jag inte hade dragit ut sladden ur stryckjärnet fick springa hem igen för att kolla.
Och när jag väll hade kommit hem och in i ''tvättstugan'' som vi har hemma så hade jag redan dragit ur sladden.
Smart alltså!
Då sprang jag ännu en gång ner till stationen och tog tåget 15.22 så var framme vid Älvsjö 15:45 där mötte jag dom och så tog vi bussen mot ''Telefonplan''.
Vi var på ''BabyShower'' det var trevligt och jävligt god mat..
Lax med potatis och cocos sallad med annanas muuums''
vi åkte hem runt 20 tiden.. 
 
Söndag: Hemma (Tensta) bara kollade på film och var och köpte hos el ''Turco'' 2ggr faktiskt ..

Måndag :Jobbade sen åt jag lunch med Pappa och Camila vi var och åt buffe i västberga.. Pasta med skinksås och sen köttbullar med potatis mos.  Hemma igen i (Tumba) och var i stan med Kawthar.. Vi gick runt och hon köpte lite grejer .
kom hem runt 21 tiden. Kollade på film en stund men orkade inte så jag somnade.
''Den magiska leksaksaffären'' ..

Tisdag: Sitter på jobbet nu och gör ingenting!

Tack och Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0