4 December 2009

Morning!
Sitter på jobbet nu..
Kom hem runt 9 tiden igår så orkade inte logga in och skriva

Som sagt var i stan igår med min kompis ''Kawthar'' vi gick runt i stan .
Hon köpte en jätte fin rosa indisk klänning..och rosa armband till den
verkligen jätte fin.
Sen så köpte hon massa indiska filmer och självklart köpte hon en till mig också som heter

''Kuch Kuch hota hai'' som betyder ''something happend whit my heart'' den är jätte bra.
Den har engelsktext så klart :)
Och sen gick vi till H&M och köpte lite barnkläder för jag ska på babyshower på lördag .. så köpte jätte söt mössa och små små strumpor .. 2 st för dom är tvillingar 2 små pojkar.
Efter det gick vi in till ''BODYSHOP'' köpte julklapp till mamma och Kawthar köpte bröllopspresent till sin morbror som ska gifta sig på lördag.
Sen gick vi runt lite och vi blev hungriga så vi gick och åt på ''Taco-Bar'' i vasagatan.. Nice gillar det så mycket.
Vi gick sedan till Åhlens för att spraya lite parfym ''Dolce Gabana - Light Blue'' den är så god.. och sen kom hennes bror och hämtade oss med bil för vi orkade inte ta tåget hem det var så kallt också.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade på filmen men inte hela filmen för jag somnade haha..
och nu så är jag här på jobbet bara och gör ingenting än så länge.

skriver mer senare.

ha det bra

bye




                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0